Rema 1000 vil være Irma
Efter at have væltet Netto af tronen som danskernes foretrukne discountkæde, vil Rema 1000 være discounternes Irma.
- I markedet er der en masse supermarkeder og discountere, der kæmper om det samme på samme måde. Der er kun én kæde, der ligger for sig selv, og det er Irma. Vores ambition er, at Rema 1000 også skal i vores egen liga som discounternes Irma, siger Henrik Burkal, adm. direktør for Rema 1000 Danmark, til Børsen.
En god smag i munden
Han vil have kunderne i Rema 1000 til at handle discount med en følelse af, at de handler kvalitet.
- Man skal kunne handle discount hos os med en god smag i munden, forstået på den måde, at det både smager godt, og vi kan stå inde for den måde, produktet er frembragt på. Vi er ikke hellige, men vi forsøger hver dag at gå et skridt i den rigtige retning og tilføre discount noget ekstra, siger Henrik Burkal.